
Filtres d'alta eficàcia - Sèrie DD-PD-QD
Equips de tractament d'aire
Fins a 140 milions de partícules de brutícia per metre cúbic, l´aire contaminat en les zones industrials és un gran perill per a qualsevol sistema pneumàtic. Després de la compressió, tots aquests contaminants es poden combinar en el sistema de canonades amb la humitat condensada, les escates i la rovelli, creant una nociva barreja abrasiva. Els instruments i les eines poden funcionar defectuosament, la pintura polvoritzada i l´aire poden quedar inutilizables, augmentaran els costos de manteniment i es deterioraran els productes.
Atlas Copco ha desenvolupat un sistema exactament adaptat als requisits cada vegada més rigorosos en puresa de l´aire comprimit, per a proporcionar-li l´equip adequat per a l´obtenció d´un aire comprimit de la màxima qualitat d´acord amb les seves necessitats específiques.
Els filtres del tipus DD per a protecció general eliminen partícules de fins a 1 micra i tenen un contingut màxim residual d´oli de 0,1 mg/m3 a 21ºC (70ºF). Els filtres del tipus DDp per a protecció general eliminen partícules de fins a 1 micra.
Els filtres del tipus PD d´alta eficiència eliminen partícules de fins a 0,01 micres i tenen un contingut màxim residual d´oli de 0,01 mg/m3 a 21ºC (70ºF).
Els filtres de vapor i olor d´oli del tipus QD eliminen partícules de fins a 0,01 micres amb un contingut màxim residual d´oli de 0,003 mg/m3 a 21ºC (70ºF).
- Rendiment segur.
- Manteniment senzill.
- Favorable relació cost/eficiència.